Logo Apoteker Norggards Børnehave

Vores dejlige børnehave

Børnehaven har en lang historie som selvejende institution siden 1882. Vi sparrer med vores bestyrelse og forældrebestyrelse om institutionens udvikling, og vi har driftsoverenskomst med Skive kommune.

Børnehaven er en Bybørnehave med mange forskellige nationaliteter, som ligger i Skive Midtby i et hus fra 2004 med fantastiske rammer. Børnehaven er præget af nærvær og et konstruktivt samarbejde omkring de 50 børn, der går der. Der er kig til himlen i alle rum og plads til leg, læring, venskaber og nærhed. Vi har ild i pejsen og byder børn og deres familie velkomne.

Vi har en skøn legeplads med kuperet terræn midt i byen. Vi har skov, strand, fjord og natursti indenfor få km, og vi tager på tur til vores kolonihave. Vi har også en skovgruppe for kommende skolebørn fra marts til juni.

Vi er ICDP-certificerede og har fokus på det enkelte barns udvikling og arbejder ud fra, at alle børn skal udvikle sig til den bedste udgave af sig selv. Vi arbejder relations- og   ressourceorienteret. Børnehaven er ikke stue-opdelt, i stedet er rummene funktionsopdelte.

Vores åbningstider finder du under menuen - KONTAKT